Väntar på Nilo,

Jag får inte tummarna loss. Har suttit här hela dagen och bara glott på TV. Chrille har däremot varit nere  stan och sakt upp elen och ändrat sin adress. Så jag får väll också sätta igång och vara lite nyttig. Tänkte packa ner alla mina klämmor, tofsar, hårfön m.m. Sen packar jag nog väskorna vi ska ha med oss till torekorv på Torsdag. Hoppas bara det blir fint väder!!!

Jag ska försöka hinna träffa Jessica idag. Tänkte att jag skulle få se magen en sista gång. Bf är den 22 men jag gissar på att han kommer den 20. På midsommar rättare sakt! Men jag har blivit lite tveksam nu. Om hon värkligen går över den här gången också så är jag till 99.9 procent säker på att han kommer den 28:de. Precis när vi åker förbi hbg och är på väg mot Halmstad så kommer han att födas. Eller då på midsommar. Det återstår att se!

Jag vet att du kommer bli en lika bra mamma till två som för en Jessica. Du är en stark person! Och du kommer få sånna fina dagar med 2 fantastiskt fina barn! Puss och en STOR bamse kram till dig så jag når runt den stora magen.


Nilo - Nellies efterlängtande Lillebror! Dennis&Jessicas andra barn.


Kommentarer
Postat av: Anna

vad gulligt skrivet till din vän :)

2008-06-17 @ 19:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0