23/6

Idag har vi inte gjort mycket. Apsolut inte mycket. Har haft hosta nu några dagar och det kändes som att jag skulle få en feber dag idag när jag vaknade. Men jag har klarat mig. Istället har jag bara varit fruktansvärt trött. Neo har också varit trött så vi har inpresip sovit bort hela dagen. Men det har varit skönt! Så i morgon får vi ta tag i saker istället. Helene kommer och hämtar Neo efter jobb så då ska vi passa på att städa bakom spisen, tömma frys och kyl, och packa lite. Damsuga här hemma skulle också behövas. Lika bra att passa på medans Lilleman är borta.

Att cama var mysigt. Vi hade tur med vädret hela midsommar. Inte en enda regndroppe fick vi och det var sol hela tiden. Men nu är det skönt att vara hemma igen. Sova i sin egna säng, Kolla på tv och bara slappa i soffan. Och duscha länge!

Ikväll har vi bara myst. Lite extra faktiskt. Chrille har ju slutat äta onyttigt och knapp druckit någon cola. Men idag bestämde vi os för att kolla på film. Äta chips med dippa och dricka cola. Köpte till och med en ostkaka innan som vi klämde i oss efter maten.

Nu börjar jag känna mig kånstig igen. Mitt huvud känns tungt och jag får lock över öronen hela tiden. Helt matt i kroppen så jag fårn nog ta och bädda ner mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0