varme & sol!

Det blev ingen säng för mig. Inte just nu iallafall, istället sitter jag här och kollar igenom en massa gammla bilder. Och nu när vädret är som det är saknar man ju sol och varme. Bada på stranden och bara njuta av solen. Som sakt så kollar jag ju igenom en massa bilder och hittade då bilder från när vi var i Turkiet för 2 år sen. Då längtar man ju bara ennu mer! Vill åka utomlands nu. Men med vår plånbock kommer vi inte långt och sen vet jag inte om jag skulle vilja ha med mig Neo utomlands nu. Då blir det inte riktigt semester för oss och jag skulle aldrig vilja lämna bort honom en hel vecka . Iallafall inte det här året. Nu bjuder jag iallafall på lite gammla bilder. Här kommer dom


Här dyker man i poolen. Svalkade knappt nått, så varmt var det!


Jag & Kusin vitamin. På båt resan vi gjorde.


Jag sitter på en läskig kamel.


Jag & Sara. Ute och äter en kväll.


På våran balkong. Enda gången man kunde vara där ute var på natten.


Ja här sitter jag. Och ni ska bara veta hur jag mår. Åkte på matförgiftning dagen innan vi skulle åka
Så här sitter jag skit trött och mår illa. Hade spytt hela natten och en stor del under dagen. Nu väntar vi på bussen som ska ta oss till flygplatsen. Och jag har lätt för att bli åksjuk. Fan vad skönt det var att komma hem.

Så nu får fan sommarvädret komma tillbaka! Så vi kan ligga på stranden och gotta oss!

Kommentarer
Postat av: Karin

jag vill också ha sommar och sol!

2008-06-24 @ 01:23:11
Postat av: Sara

Fina bilder på dig!!

2008-06-24 @ 11:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0