tröööt

Här sitter jag, trött som en get - ovanligt? NEJ!  Jag ska gå och lägga mig snart. Om jag inte somnar i soffan först framför tv och sen går in och lägger mig.

Vädret är ju värkligen piss tråkigt. Men regnet behövs väll. Bara det inte regnar när vi är i torekorv. Iallafall inte hela tiden. Lite små skurar är väll okej. Men iallfall lite upphåll så vi slipper sitta inne hela tiden. Och helst ska det ju vara solsken hela dagen utan en massa moln så vi kan bada och bara slappa i solen.

Rebecca - Jodå jag har bilddagbok. Mamma070902 heter jag där.

Nu är jag tom på ord. beror nog på min trötthet som säger gå och lägg dig.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ah okej , var ska ni flytta då?

Jag bodde där ett tag innan när jag var yngre, men vill komma närmre mina föräldrar o så som bor i Glumslöv :P

ÅStorp är en liten håla man är instängd i :P

2008-06-17 @ 13:12:31
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0