packat å klart

Har packat från 10 i morse till nu inprencip. Helt slut i kroppen och det ska bli så skönt att gå och lägga sig. Kommer sova som en stock, men kommer inte kunna somna på ett tag. För jag tror hela tiden att det är något skåp vi har missat att packa ur. Fast jag redan har kollat igenom alla si sodär 10 gånger. Och dom är tomma. Jimmy kommer vid 12 i morgon och då börjar vi packa in i lastbilen. Sen slutar mamma en timme tidigare från jobb. Så hon är väll här vid 4, så börjar vi städa sen åker vi ut till Helenes & Rogers hus och sover där över natten. Sen raka vägen upp till halmstad på lördag. Mamma var och besiktade våran blivande lägenhet idag. Det är ju hon som står på den. Och hon säger ennu en gång att den är jätte fin. Tanten som bott i den i så många år lämnar lägenheten med tårar i ögonen. Så hon har trifts jätte bra och det känns skönt. Vi har även fått tapeter från jhonny. Och dom tror jag att jag vill ha i hallen. Men det är svårt att säga nu när man inte vet hur lägenheten riktigt ser ut. Ska bli så spännande.

Det här blir kanske ett sista inlägg.. på ett tag då. Vi kommer inte ha internet i den andra lägenheten från början och jag vet intenär vi får det heller. Har inte öppnat upp något nytt än. Men man kanske tar sig en runda till pappa någon dag och lånar hans data.

Får se om jag kanske hinner låna linus eller hampus data i morgon en snabbis.

Så jag säger hejdå så länge. Och ha det bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0