nilo



Nilo, Nellies lillebror
Tid: 00:59
Vikt: 3905 g
Längd: 53 cm


Vid halv två inatt ringde Dennis oss. Efter vi inte hört av dom på ett tag blev jag lite orolig. Men jag tänkte att om värkarna hade stannat av igen så hade dom kanske gått och lakt sig? Men nejdå, Jessica kämpade hemma och jag beundrar henne att hon kan ta smärtan så bra!. Vid tolv var dom inne på förlossningen och då var hon öppen 10 cm. Sen en timme efter var Lilleman född. Henne ska jag ringa nästa gång jag ska föda. Så han hon få föda mitt också.
Han var en liten storis han med. Vi föder storisar ;). HAN ÄR IALLAFAL JÄTTE SÖT. bara 1 cm mindre än neo när han föddes. Så Marwin kommer än så länge vara den minsta bebisen jag hållt.

Kommentarer
Postat av: Nellie&Nilos mormor!

Åååh vad sjukt det känns att du inte kommer att strosa in i trädgården här lite då coh då... Ni har ju flyttat! Men jag kan tänka mig hur underbart din mamma tycker att det är att ha er "hemma"! HAr tänkt så på det när du varit sjuk eller det har varit något med Neo... Då vill man som mamma/mormor bara finnas där! Och herre jisses! Vi får ju komma upp o hälsa på! Om inte annat så kommer vi den 2 september! Om man får alltså!Krama din underbara son från mig! JA och Chrille också! Och framför allt, be dom ge dig en bamsekram från mig!

Vi ses ju i cveckan på karnevalen!

2008-07-06 @ 23:28:04
Postat av: Rebecca

Man saknar när du bloggar. Hoppas ni har det bra.. :) Kram

2008-07-10 @ 16:35:55
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Varning för dessa nappar!



http://freijasmamma.blogg.se/2008/july/varning-barnvanlig-knappast.html#comment

2008-07-12 @ 12:14:23
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0