heeeeeeeeeeeeeeej

......på er alla

Neo tog sovmorgon idag. Sov till 10. Sen gick vi upp och åt frukost. Och efter några timmar gick jag, jessica och barnen ut till Jessica som vi trodde hade hunnit komma ut till kolonin. Men det hade hon inte. Och ingen pia såg jag heller så vi ville inte bara gå in. Istället stog vi där och svalkade oss lite i skuggan. Men efter ett tag så "geta, geta världens bästa djur" ringde mobilen och det var jessica. Och hon sa att vi skulle gå in så vi väntade där inne istället. Och sen kom kokheta jessica som höll på att dö i varmen tillsammans med en glad Nellie. Neo badade i den lilla poolen och det tyckte han var kul. Tills Nellie ville bada med honom. Då plaskade det lite för mycket och han värkar vara lite rädd för större barn om man säger så. Men sen hade jakob och Nellie fullt upp och bråka om bollen som dom båda två ville ha så då kunde neo bada lite själv.

Och efter bara en liten stund kom Chrille ut. Han tyckte det var tråkigt att sitta hemma själv. Sen sprang Nellie naken och lånade mina skor. Och självklart blev hon kissenödig och kissade rakt ner på skorna. Haha! Tur att jag hade sånna plastiga sommarskor så det var bara att skölja av dom i vattenspridaren. Busunge, Och nej jag äcklas inte av att hon kissade på mina skor. För tjejen är bara lite mer än 1 1/2 år och jag har själv ett barn som kommer göra samma sak många gånger.

Neo stog helt själv jätte länge idag igen. Dröjer inte länge förrens han tar sitt första steg. Och han ståt på knäna och typ gungar upp eller hur man nu ska förklara det. Han är iallafall på väg att ställa sig upp utan att dra sig upp för saker.

Idag kom också muggarna som vi beställt till mormor & morfar. Så det blir deras lilla midsommar prisent. Jag längtar! Och runt den vevan ska också nilo titta ut. Hoppas han bara inte kommer när vi är i torekorv och kampar. Jag vill vara bland dom första som håller honom =).

Nu kommer huvudvärken, så godnatt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas ni har det bra. Vi saknar er (:

2008-06-03 @ 22:30:31
Postat av: bebismage

hur ofta skaffar du barnvakt? och festar du isåfall? Menar inget illa. är bara nyfiken. Är själv gravid i veck 18 + 4

2008-06-04 @ 21:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0