ensam

Nu sitter jag här i min ensamhet och kollar på Lost. Fast igentligen är jag inte så ensam. Neo ligger ju bara rummer intill och sover. Chrille är därimot i sjöarna med Dennis & Jessica. Dom badar väll. AVIS! Igentligen var det meningen att jag redan skulle packa våra väskor igag, men eftersom neo var så trött när vi kom hem vid 8-tiden idag så fick han sin välling direkt och sen somnade han. Så jag får fixa pakningen i morgon bitti sitället. Och i morgon blir det brottom. Mormor & Morfar ska försöka vara här vid halv 11 i morgon. Sen är det raka vägen upp till Halmstad och ska vara på sture senast halv ett då dom bästa tjejerna i stan hoppar ut. Sen ska man ju också få träffa Fredrik som var med i bonde söker fru. Han ska ju köra dom in till stan. Sen ska vi stå där i folkmassan och bara svettas i varmen., Jag ber till gudarna (haha, nej jag är inte kristen) att Neo är på gott humör för vi kommer få stå stilla ganska så länge. Sen hem till Melina och äta buffe. 

om en halvtimme börjar nästa avsnitt av lost. och tills dess ska jag värkligen försöka att inte somna i soffan.


Och så svar på en kommentar
Jodå barnvakt skaffar vi men det är inte alltid vi festar. Senaste gången vi festade hade neos mormor honom. Och det var den 7 mars. Och Helene min moster hade neo 3 timmar på min födelsedag då vi gick ut och åt. Sen lånade hon honom någon dag efter där med så vi kunde packa här hemma i lugn och ro. Så barnvakt skaffar vi. men det är inte alltid vi festar.

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh då går dom i samma klass som min kompis :P för han ska köra henne också hihi

2008-06-04 @ 22:45:58
URL: http://nijna.blogg.se
Postat av: Marie , Williams Mamma!

vilken söt liten kille ni har =)

2008-06-05 @ 14:56:24
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0