babyshower

image59
                                                               kulmage eller vad?

Japp, Babyshower för högravida sara idag. Vi var ganska många som uppvaktade henne. Anne hade gjort en god jordgubbstårta och köpt lite kakor och ballonger. Gjorde det vanliga. Gissade könet och skrev en hälsning på en snutte filt. Jag gissade på en lite pojke. Men jag har aldrig haft rätt på att gissa kön. Så det kommer bli en flicka. Trodde till och med att Neo var en flicka. Snart är det dags för henne och det ska bli kul att få se vad det blev för något. Jag, mamma & Helene köpte en bärsele till henne. Och den blev hon glad för =). Neo hann inte sova midda innan vi stack dit så han var ju så klart trött. Men det gick bra endå.

Idag har det varit vaaaaaaaaaarmt! Direkt när jag kom ut till anne & Jimmy (saras föräldrar) vile jag bara ta av mig kläderna och hoppa i deras pool. Som tur var så kom där ju några svala vindar lite då och då.

Blev inte så där jätte många foton tagna. Batterierna dog tyvärr. Fast jag laddade dom igår. Har inte mycker mer att berätta idag heller. Varmen tar ju kål på en, så skrivförmågan står still nu för tillfället.

I mon skulle vi sticka ut och bada med dennis & Jessica i sjöarna. Men vi kom precis på att jag får ju inte bada förrens på onsdag. Så jag får gå ut och doppa knäna och be dom andra skvätta på mig.

Hoppas du hade kul idag sara
Puss & Hej


Kommentarer
Postat av: Sara

ja ska bli himla kul när den kommer så man får se hur den ser ut och vad det är för en liten krabat som bott i mig i 9 månader.

Ja de va jätteroligt och mysigt. :) och det blev ju lyckat:)

tack för bärselen igen jätte glad den behövdes verkligen:)

2008-06-02 @ 12:43:29
URL: http://nogg.se/bebisijuni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0