Mys morgon

Idag gick vi värkligen upp tidigt, Har blivit ganska så sent dom andra dagarna. Eftersom jag kämpar med neos sovande själv. Så han vaknar ju några gånger under kvällen/natten och vill inte somna om. Så han ligger vaken i sängen. Men idag gick vi iallafall upp kl 04:45. Så förmodligen så ska det vara lättare idag. Jag känner mig mycket bättre med, med min förkylning! Så jag orkar mer ikväll.

Chrille stack till jobbet för ca 40 minuter sen. Så nu är jag och Neo själva. Vi myser och kollar på tv nu på morgonen. Efter han har sovit sin första lur så ska han få på sig kläder. Annars har vi inga planer för dagen. Ska ringa BVC och fråga när han ska på kontroll nästa gång. Och så får vi ta och promenera till kvantum för att köpa barnmat. Men det var ett tag sen vi var ute och gick så det är bra med en affär lite längre bort.

Neo är trött på att sitta i sin barnstol, Så ska sätta han i hoppgungan så jag kan få dricka upp mitt kaffe innan det blir kallt.

Hörs kanske senare ikväll! Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Åsa

Han är värkligen söt!, din son alltså

2008-02-28 @ 06:17:10
Postat av: Junitjej

Idag kommer jag dra en vinnare. Passa på att delta i denna tävling, om du inte redan har gjort det:
junitjej.blogg.se/1203793115_vin...fettssalva.html

2008-02-28 @ 06:23:19
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Leas mamma Sandra

hej! Brukar läsa din blogg som var på nogg förut, kommer du ihåg mig, Leas mamma Sandra? Vi brukade prata ibland innan Neo kom. Kul att du skaffat blogg istället, mycket lättare och inte så segt som du säger. Vi kanske kan länka varandra? :) / Leas mamma Sandra

2008-02-28 @ 10:45:29
URL: http://leasmamma.blogg.se
Postat av: Leas mamma Sandra

Det är bara bra med oss, hur är det med er? :) Lea har precis börjat dagis och så nu. :)Jag länkar dig. :)

2008-02-28 @ 11:07:49
URL: http://leasmamma.blogg.se
Postat av: Anonym

vilken söt bebiis :D

2008-02-28 @ 12:05:03
URL: http://lillalutten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0