sista inlägget för ikväll

Så vad har vi gjort sen jag skrev sist? Efter lite lek och bus här hemma tog jag och Neo på oss kläderna och gick hem till min mamma. Där bakade vi peppakakor och lyssnade på lite mysig julmusik :-) Det gick bra dom första minutrarna tills Neo förstog att man kunde äta degen och proppade i sig en massa. Sen blev han utråkad och ville gå ner och kolla på kisen istället. Men det gick bra. Dom blev goda iallafall. - Vi gick hem och kollade på reprisen på desperata hemma fruar. Jag gick till Hemköp och köpte bröd, Och där träffade jag Fridis och hon följde med hem på en lussebulle :-) Och sen hoppade jag & Neo in i duschen och duschade i över en timme. Första 20 minuterna stog jag och njööööt i det varma vattnet. Och resten av tiden lekte vi bara i badkaret. Har inte sätt Neo skratta på så som han gjorde på jätte länge.

Jag får väll ta och ladda upp lite bilder. Är nog roligt för mamma att se i morgon på jobbet :-)

       



Vi ska som vanligt upp vid 6 i morgon. För att få tillbaka vardagsrutinerna på lilleman. Så att han somnar vid sju halv åtta imorgon kväll. Blir en ganska så slapp vecka i skolan. Vi slutar ju på Torsdag. Så det här blir sista inlägget för ikväll. Jag ska ta och försöka få Neo att sova. Han vill vara uppe en stund till. Men vi fick ju också sovmorgon till halv tio idag så inte så kånstigt ;-) Men han börjar få sina Jag-trött syntomer ;-) Just nu skriker han föt fulla muggar bara för att han inte får ha fjärrkontrollen. Som han aldrig får. Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: jessica

Vilken fin bild på dig och neo :)

2008-12-14 @ 22:18:21
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: jessica

Vilken fin bild på dig och neo :)

2008-12-14 @ 22:18:42
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0