shopping idag också.

Min skrivförmåga är inte på topp idag. Så jag tänkte bara bjuda på några dagens bilder ;-)
I skolan fick jag reda på att jag går VG i slutbetyg i hemkunskap. När jag hämtade lilleman på dagis fick vi en glasskål med glitter på som han gjort :-) Och ett varmeljus i. Så gulligt :-) När mamma slutat jobb stack vi in till stan. Jag fick en tröja, klämmor & örhängen utav mamsen. Själv köpte jag 1 tröja jag ska ha på mig på julafton och en snygg kofta :-) Till Neo köpte jag ett par snygga byxor som han ska få från tomten. Vi har fått 300 kr utav min farfar att köpa julklapp för till Neo. Vi har köpt en back lego och nu inne i stan fick han en halsduk och en skjorta på rean :-) Och i sista minutrarna letade vi desperat efter en fin blomma till Ingvar. Min underbara lärare som går i pansion i morgon :-) Vi kunde inte bestämma oss.Allt det mer fina var ju över 300 kr Och det är ganska så mycket att lägga själv. Men till slut hittade vi en enkel blomma i en snygg kruka för 215 kr :-) Bilderna är väldigt dåliga och det är svårt att se eftersom den är inplastad.

Det var allt vad jag pallar idag. Imorgon ska Neo hänga med mig till skolan så ska bli kul att se hur han reagerar när det kommer samlas in folkmassa runt sig :-) Dom är så nyfikna ;-) Puuuuuuuuuuus heeeeeeeeeeej.

1: - Tröjorna från stan. Skit snygga :-)
2: - Lillemans kläder.
3: - Neos konstvärk :-) Jag blev så varm i hjärtat, första gången vi får med oss något sånt hem från dagis!
4: - Blomman till Ingvar!
5: - En hälsning, Men jag hoppas fortfarande att han kommer nästa termin :-)




1: 2: 3:
4: 5:

Kommentarer
Postat av: Mia

va sött med bloman:) blir han nog glad för:)

2008-12-17 @ 21:39:35
URL: http://metrobloggen.se/pjaamasbyxan
Postat av: =)

Snygga kläder! Och var gulligt med blommarn :D

2008-12-18 @ 06:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0