hejsan

Hej hopp, vi har varit friska alla tre idag så i morgon blir det Jobb till christian, dagis för neo och skola & jobb för mig :-) Christian fick stanna hemma idag med. Jag var lite tveksam hur jag mådde i morse. Jag låg vaken till halv fyra och mådde illa. Men sen efter jag fått sovmorgon till klockan 11 var jag piggare och vågade försöka äta lite frukost. Men jag hade dock fått nackspärr på köpet så jag har gått runt med en halsduk hårt lindad runt nacken halva dan. Så nu känns det bättre.

Jag har fått jobb tider för denna veckan. Tisdag, Onsdag & Fredag. Har ingen lust alls igentligen. Men det ger ju pengar! Nu detta året betalar jag ju ingen skatt heller så då är det ju extra roligt! Men jag känner också att skolan blir lidande eftersom jag inte orkar göra lika mycket här hemma längra. Men just nu behöver vi pengarna. Så jag får stå ut ett tag.

Och efter en lång vecka i skolan (jag har ju sjukt mycket att ta igen nu) Och tre arbetskvällar tänker jag gå ut på Lördag med några vänner :-) Vi ska förfesta hemma hos Melina eftersom Robin endå fyller 18. Och sen blir det väll ut på krogen. Ska bli kul. Men jag ska ta det lugnt. Så jag endå kan vara en relatift rolig mamma på söndag ;-) På lördag eftermiddag tänkte vi följa med Hanna ut till Malin & Björn. Dom flyttade ju in nu i helgen i deras hus. Så länge björn har byggt på det. Måste kännas skönt för som att äntligen fått flytta in. Och jag är så nyfiken på hur det ser ut nu när alla möbler är på plats och allt är färdigt.

Nu börjar julafton & Nyår bli klart för oss. Julafton firar vi tillsammans med Mormor & compani nere i skåne. Hemma hos Helene&Roger. Lill julafton firar vi med pappa, farfar och rästen några dagar före julafton. Och Christians föräldrar kommer hit den 20:de. Annan dan blir som vanligt hemma hos mormor :-) Och nyår, det är inte bestämt än men pappa ville tydligen ha det hemma hos sig i år. Jag hade tyckt det var jätte kul. För isåfall skulle det bli min familj inklusive mamma&Frida, mormor, Helene med famlij och Farfar. Sen vet jag inte om pappa tänkt och bjuda några fler. Men vi får iallafall fira det med mormor och det känns bra. Och farfar, jag tror aldrig jag har firat nyår med han?. Neo ska iallafall vara finklädd i år med. Tomtenisse på julafton och något tufft på Nyår. Får se vad vi hittar.

Jag kanske ska ta och bära in vår Lilleman som somnat här i soffan. Han hann inte ens dricka upp vällingen innan han somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0