Foton

Guuuuuuuuuuuuuuud är det enda ordet jag kan komma på. Så MYCKET jag har att plugga för provet på Fredag. Jag har 80 glosor kvar att lära mig. (Har redan pluggat in 20 ikväll) Och sen har jag hur mycket som helst i allt annat. Får panik när jag kollar ner i böckerna. Men ska försöka läsa lite igen efter Neo somnat.

Innan när jag kom hem så mötte jag Fridas mamma i trappen. Hon hade precis varit nere i tvättstugan och sa då att det är bara hon som tvättar och hon använde bara en maskin. Så där fanns tre lediga. Så vi passade på att tvätta idag. Hade bara fem maskiner så tog inte så lång tid. Medans vi tvättade sov Neo middag. Så då satte jag mig ner och började med engelskan. Till middag idag åt vi bakas potatis och lite prinskorvar vid sidan om :-) Det var väldigt uppskattat från Neos sida. I Helgen har vi bjudit hit Nina, Jonte & Kyle på Julmat. Tänkte ta & Baka lite lussebullar som vi kunde äta till kaffet också. Men det gör jag inte förrens på Fredag. Eller jag kanske hinner på Lördag.

Jag har lovar att lägga upp lite bilder på julpyntandet :-) Här kommer några. Så här mysigt hade vi det i söndags kväll :-)

       

Kommentarer
Postat av: Liams mamma

men gud så mysigt. Önskar att jag också kunde ha en massa sånt framme. Men Liam bara drar ner allt :(

2008-12-08 @ 20:42:47
Postat av: Mia

Va söt julgran ni har!

2008-12-09 @ 11:32:04
URL: http://metrobloggen.se/pjaamasbyxan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0