en dag på stan med en underbar son

Efter jag & Lilleman tagit oss en tupplur gick vi upp och började städa lite smått. Plockade undan och tog disken lite snappt. Jag dömsög hela lägenheten sen tvättade vi även golven. Det gick ganska lätt och snappt idag trots att Neo alltid motarbetar mig när jag städar ;-) Sen fick han syn på mitt halsband jag hade på mig igår. Och sen hittade han ett deadem inne i sovrummet. Han tyckte att han själv var så fin! Jag var tvungen att ta fram vidiokameran och filma honom. Sen kom mamma hit och lämnade alla julklappar vi fick igår. Hon stannade kvar ett tag så jag passade på att hoppa in i duschen. Sen packade vi upp köket. Helt klart den bästa julklappen för honom. Han älskar att stå i köket bredvid sitt kök och hålla på :-) Efter christian kommit hem gjorde vi ve oss för att gå in till stan. Neo blev först skit förbannad för att han inte kunde leka med köket längre. Men efter vi kommit ut så lugnade han ner sig. Inne i stan var han helt underbar. Han satt tyst & fint i vagnen och sa inte tt ljud. Vi letade eftet ett par byxor till Christian. Men så kräsen som han är hittade vi inga. Så vi gick först till BR och köpte en julklapp till Kyle. Sen in till H&M för att jag skulle lämna in en tröja. Och sen stog Christian vid byxorna igen och rota. Meeeeen han hittade faktiskt ett par som han köpte. Jag hittade ett par strumpbyxor som jag köpte, och sen stack jag till cubus för att hitta en tröja jag sett ut länge. Men självklart så var dom slut! Så irreterad som jag blev stack jag till isbanan där Neo "åkte skriskor". Han såg rolig ut på Isen iallafall :-) Han fick en korv att mumsa på sen gick vi hem och var hemma vid 7. Christian satte sig och spela medans jag lagade mat till oss. Och Neo stog bredvid sitt kök och höll på. Nu sover båda mina pojkar iallafall. Jag sitter här i min ensamhet i mitt nystädade hem och väntar på att Prision Break ska börja. Sen får jag nog också krypa ner till sängs.





Kommentarer
Postat av: Anonym

exakt lika dant kök har min dotter Sandra. Hon älskar också det :). Men det har väll börjat bli lite tråkigt. Hon fick det i 1 - års prisent när hon fyllde år nu i juli :) Hoppas ni får en mysig jul.

2008-12-23 @ 11:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0