Sånt här håller jag på med när jag är rastlös ;-)

2008, kort och gott


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gick på min första begravning, Körde in mig på körskolan och har börjat att övningsköra

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja det var att skaffa mig bra betyd så det blev jag väll godkänd för :-)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Sara till Marwin, Tesse till Nellie & Jessica igen till Nilo

4. Vilka länder besökte du?
Inga :-)

5. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Nej jag tror inte det.

6. Vad var din största framgång 2008?
Bättre självförtroende. Att jag fixar skolan trotts mina svårigheter.

7. Vad spenderade du mest pengar på?
Möbler, kläder och till Lilleman

8. Vad önskar du att du gjort mer?
Att jag & Christian tagit mer tid för varandra

9. Vad önskar du att du gjort mindre?
Lakt pengar på onödiga saker igentligen. Som tex vår skit kassa Soffa

10. Hur många one night stands?
Inga alls. Håller mig till en person

11. Favoritprogram på TV?
Prision Break :-)

12. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej jag är dålig på att Hata :-) Men kanske väldigt irreterad!

13. Hur tillbringar du nyår?
Förra Nyår? Hemma hos mormor & morfar. Tillsammans med min mamma, syster, Christian & Neo. Denna  nyårsafton som kommer nu ska vi vara hemma tillsammans med Nina, Jonte & Kyle

14. De bästa nya människorna du träffade?
Nina & Jonte :-D

15. Något du önskade dig och fick?
Flytta hem till Halmstad igen

16. Något du önskade dig men inte fick?
En frisk Morfar & Inga

17. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja självklart, Morfar hade blivit frisk. Hade varit det bästa som hänt att få se han må bra igen.

18. Finns det någonting du ångrar med 2008?

Nej det tror jag inte. Jag gör det bästa jag kan in nästan alla lägen

19. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan?
Morfar betydde så mycket för mig. Så det får väll bli stunderna med honom.

20. Hur tror du 2009 blir i sin helhet?
Jag HOPPAS att vår ekonomi blir bättre men det ser redan ut att lösa sig. Vi har flyttat och jag kommer att ha kommit en bra bit på vägen på mitt Körkort.


 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0