svar på kommentar

Jag har fått frågot om varför vi flyttar. Här i Halmstad är det jätte svårt att få ett boende om man har anmärkningar eller står utan Inkomst. Det är näst intill omöjligt. Så för att lösa vårt boende när vi flyttade upp hit var att hyra en lägenhet tillsammans med min mamma. Och 4 personer i en trea är inte så där jätte bekvämt. Dessutom behöver vi något eget och mamma sitt eget. Så nu har vi letat och letat och letat ett tag. Och fick äntligen tag på en shysst hyresvärd som accepterade att vi själva får stå på hyreskontraktet & vi behövde inte ens borgen :-) Någon som litar på oss och det känns skönt. Vi har snart bott tillsammans i 2 år och fixat varenda hyra så jag ser inga problem i det här :-) Vi ar varit på Maxi tillsammans med Nina & Jonte. Handlat hem en massa mat som vi ska ha i morgon. + lite till tugg. Dom sover över också. Tror att det kommer bli lyckat i morgon :-) Jag ska faktiskt redan ta en cider ikväll. Japp jag tänker tjuvstar lite såhär kvällen innan ;-) & fira lite över lägenheten. Han sa innan idag när hhan var är att vi kunde ringa när vi ville in och bara kolla eller börja flytta in grejer i lägenheten för han glömde att ta med nycklarna. Så nämnde mamma att vi kanske skulle riva väggen nu efter nyårs helgen. Så sa han att det är redan gjort ;-) Så vi ska bara dit å mäta så vi vet om vi ska göra oss av med nånting. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: madelene

Bor ni tillsammans med din mamma? det har vi som läsare nog aldrig förstått, men du har ju en lilla syster också? wow det visst jag verkligen inte, trodde detta bara var er egna lägenhet eftersom man aldrig hört ngt om att din mamma bor där också. stark tjej du är! KRAM

2008-12-30 @ 22:12:10
Postat av: Linda

Jag trodde inte heller att du bodde med din mamma, då kan jag förstå att det är skönt att få något eget. Hoppas flytten går bra och att ni kommer trivas i nya lgh..

Hoppas allt är bra med dig och Neo?

Ha en bra dag och ett gott nytt år!

många nyårskramar

2008-12-31 @ 11:37:57
URL: http://lindalewander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0