pengar på vårt konto

GODMORGON!
Neo var rätt så lätt väckt i morse trotts att han somnade så sent. Men han tar väll middagsluren på dagis före middagen så han är uppe när alla andra barnen sover middag :-) Jag är helt spännd. Vi har engelska nu på morgonen och jag hoppas att vi får reda på hur provet har gått.

Idaaaaaaaaaag är det pengar på våra konton. SKÖNT. 2133 på mitt för Lönen från tylösand :-) Och 2000 på Cristians för jobber han gjorde åt Fredriks kompis. Kärringen har fortfarande inte betalat allt så han får rästen sen. Så i morgon ska vi handla lite julklappar till tilleman. Och en tröja till mig. Och sen passar vi nog på att betala lite räkningar. så vi slipper det sen. Men mamma får 2000 va oss. Snällt av oss va ;-) Hehe, vi är skyldiga henna halva hyran så därför :-) Men det passade bra för henne att få dom nu för hon hade bara 11kr på sitt konto ;-) Vi är sånna fattiglappar! Men Chrsitians mamma har arft en massa pengar så hon betalar våra räkningar den hör månaden förutom elen, internetet och min telefonräkning. dvs allt som står på mig. Så vi tackar så hemskt mycket och tack vare det här fick vi råd till några julklappar :-)

Nu ska vi klä på oss och förbereda oss inför dagis. PUSS HEEJ

Kommentarer
Postat av: jessica

ja det är jkätte tråkigt :( ja dom hittar på dom små. man blir nästan fattig på deras bus.

2008-12-15 @ 12:38:32
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: jessica

skönt med lite pengar innan jul så där.

2008-12-15 @ 12:40:44
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: M o l l y m u s

Vad vill ni att jag ska skriva i min blogg?

Vad är kul att läsa?

Säg gärna vad du tycker!



Kommentera gärna mina bilder också!

2008-12-15 @ 22:10:01
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0