morrn!

Äntligen har Neo börjat sova bra igen efter allt sjukande och elende! Han somnade vid åtta tiden igår. Men vaknade dock första gången klockan fyra i morse! Han tvungades att somna om. Och jag lyckades till halv fem :-) Sen fick vi gå upp. Har druckit tre koppar kaffe. Meeen det kommer att bli mer när jag kommer fram till skolan. Jag tar bussen idag. Eftersom det är jag som ska lämna Neo på dagis. Och vi har inte skaffat oss en cyckelbarnstol än. Och jag orkar inte gå hem igen för att hämta cycklen när det ligger en busshållplats 100 meter ifrån dagiset. Jag får vara lat i dag :-) Christian ska försöka jobba idag. Så vi får se hur det går.

Första lektionen är matte. Då har jag ett prov. När jag klarat det har jag bara 4 kvar sen slipper jag det :-) Efter det har vi något som kallas "stuga" Man får jobba med vad man vill. Så då tänkte jag ta och plugga ytterligare lite engelska. Och sista lektionen är bild. Då ska jag hinna klart med det arbetet där också. Jobbigt att det alltid ska vara så mycket innan jul.

Sen hem-Vika tvätten-Bada Neo-Plugga ennu mer engelska-Fixa middag-Äta-Mysa innan läggdags-Plugga lite mer engelsa & ekonomi-Desperata hemma fruar-SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0