MIN namnsdag idag :-)

Grattis till mig idag som har namnsdag :-) höhö


N
eo han har förresten lärt sig säga jätte mycket. På dagis nu i morse när jag lämnade honom sa dom att dom tyckte det var så roligt att han var så shenerös(ingen aning om hur det stavas). Han säger nämligen Tack till allt han får. Ibland när vi äter middag och matar honom säger han tack till varenda tugga han får. Sen har han precis lärt sig säga ja och nej. Och så fort det händer något i blöjan pekar han på den & säger "bluja" = Blöja. Och när vi ska gå, går han och hämtar sina nya skor och säger "chooe" = sko :-) Så gulligt och jätte kul att han börjat prata så mycket. Men fortfarande är det mest pappa han säger. Allt är pappa. Lite avis är man ju. Just nu har han nog hakat upp sig på Bluja. Han säger det hela tiden. Fast nej, Nu säger han pappa igen.

Så fort christian slutat jobba cycklar jag hem till mamma. Hon ska ju hjälpa mig med engelskan :-) Sen ikväll, ska jag försöka svara på några kommentarer som jag fick för läääääänge sen.

Kommentarer
Postat av: erika

Grattis till dig på namnsdagen :) vad är alla ord neo kan säga då?

2008-12-10 @ 15:34:22
Postat av: Nina

Ja det fick jag :P hhihi. Grattis på naaamnsdagen:d Kyle säger också jätte mycket nu förtiden:O

2008-12-10 @ 16:02:14
URL: http://nijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0