igår kväll & igår(natt)

Igår - Hade jag jätte kul, vi beställde kebabtallrik, Drack gott, snackade massor och Sen drog vi vidare in till stan. Men inne i stan tyckte jag inte att det var något speciellt. Så jag stannade inte ens en timme. Jag var nöjd med kvällen och tyckte att det räckte för mig. Så vid två tiden mötte Christian mig. Och jag köpte en liten 4:a på pasta huset :-) Det hör liksom till. Det eller kebabrulle.



Vi kom på det att det är ganska så bra fixat att vi alla fyra kunde gå ut samtidigt :-)

Joanna - Har barn, Frida - Singel men jobbar näst intill hela tiden. Melina - Pojkvän och är därför "väldigt upptagen" ;-)
Jag - Har barn.

Men vi hade iallafall jätte kul. Allihopa. Idag mår jag sämre, eller gjorde! Jag mår mycket bättre nu. Men jag blir alltid bakis. Kvittar om jag varit skit full eller bara tatt 2 cider.

Vi har myst till det lite här hemma. Massa ljus tända och vi har ätit lite peppakakor. Nästa vecka tänkte vi mysa till det ordentligt. Jag ska baka lussebullar. Vi ska handla julmust och om vi orkar tänkte jag att vi skull baka egna peppakakor. Så om Nina & Kyle blivit friska så får dom komma hit :-) När Neo somnat ska jag plugga lite engelska och Ekonimi :-)

Kommentarer
Postat av: Becka

vad bra att ni hade roligt :D

2008-12-07 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0