helt slut

Hahaha
Jag får typ skriva för att hålla mig vaken. Det var längesen jag var sså HÄR trött. Jag har väll sovit ca 3 1/2 timme inatt. Om inte mindre. Är heeeelt slut. Sist jag var så här trött.  Var när Neo spydde hela natten och jag skulle upp och jobba dan efter. Då hade jag sovit 2 timmar. Klockan är bara halv åtta och kag börjar om en timme. Men funderar på att sticka snart. Vi har lite ångerst för att christian är hemma från jobb idag. Men den är dagen är ganska viktig för mig. OM jag blir färdig med min bodnad så har jag höjt mig från IG till VG i bild. Och då fixar jag lätt ett MVG Nästa termin. Måste också hämta böckerna från No: salen så att jag kan plugga på jullovet. Så jag får G i bilogi & fysik. Kaaaanske Kemi också. Får se hur mycket jag hinner. Funderar på att ta med mig några svenska böcker också.

Imorgon är det en ennu viktigare dag för mig. Sista hemkunskap lektionen. Då får jag reda på om jag får ett VG eller inte.

Gud vad sängen frästar mig. Jag vill bara blunda ett tag. Hoppas jag får mer energi i skolan. Det är julbort på kattegatt idag men jag & Johanna vill inte sticka dit. Så vi käkar på skolan sitället. Dom har ganska billig mat där och alla som ätit där säger att det är skit gott. Så vi frå väll se.


Ska ta på mig nu. Och sen får vi se om jag överlever dan :-) Om inte annat så kommer jag att somna väldigt gott ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0