hejpåer

Jag vaknade halv tio. Vi som hade tänkt att gå upp vid åtta. Men jag glömde att sätta klockan. Christian tog disken och jag tog damsugningen. Sen kollade vi när Tommy skrapade :-) 10 000 extra i månaden i 15 år det är inte illa ;-) Grattis! Sen kom mamma hit och vi åkte ut till Laholm och kollade på Malin & Björns hus. Sicken bra jobb Björn gjort. Så snyggt! Man blir s avensjuk. Sen hem och vid 2 - tiden kom Christian föräldrar och vi firade lite jul tillsammans med dom. Neo har haft feber hela dagen så han fick sova middag i tre timmar. Vid sex tiden cycklade jag hem till pappa. Där klädde jag & Frida grenen. Sen satte vi oss ner och kollade lite på Harry Potter. Och då slocknade jag i soffan :-) Nu är jag hemma och ska börja plocka undan lite här hemma. Christian spelar så jag har inte tillgång till Tvn.

Gullig kommentar jag fick i förra inlägget utav charlotte :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0