godnatt

HEJ
Jag ville bara komma in & säga godnatt. Nina, Jonte & Kyle åkte precis hem.
Så vi ska dra oss till sängen. Neo sover sen 2 timmar tillbaka. Både han & Kyle gick och la sig då :-) Skönt att kunna umgås lite utan barnen. Så bjöd jag Nina på en cider med medans hon höll mig sällskap i köket när jag bakade.

Imorgon är det julafton och det känns inte alls som det. Men man får försöka tänka på annat än morfar.
Vi köpte iallafall ett fint kors med mossa och grejer som vi ska lägga på graven i morgon. Vi stack ju ut till eurostop innan. Stack inom biltema också och köpte en cyckelstol till Neo från pappas julklapps pengar. Och inom systemet och köpte öl, cider & vin vi ska ha i morgon.

Kanske hinner uppdatera imorgon innan vi åker. Ska försöka åka här ifrån vid halv tolv nämligen. Annars får ni ha en God jul :-)

natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0