Godmorgon

Godmorgon! Fast vi har inte gått upp nu. Vi gick upp vid halv nio :-)

Vi har än så länge hunnit med det här -
Vi har mornat oss i soffan
Lilleman har fått välling
Vi har ätit frukost
Lekt lite på golvet
Och nu sitter vi i soffan igen. Neo han spelar lite xbox med sin pappa.

Jag ska snart ta tag i disken. Sen ska vi ställa alla julgrejer till rätta. Ska också ta upp den andra ljustaken från källaren och sätta den bredvid den andra så det inte blir så tomt. Sen får jag se, OM jag orkar städa min gaderob :-) Tycker alltid att det bli så tomt efter jag röjt där inne. Sen ska Neo bada och jag duscha. Vi ska också ut till Tylösand och lämna min tröja. Och stryka tvätten också, det får jag inte glömma!

Sen ikväll, det det börjar närma sig sju cycklar jag & Frida hem till Melinas mamma i stan. Där beställer vi Pizza och förhoppningsvis får vi en trevlig kväll :-)

ADJÖ

Kommentarer
Postat av: Jonna

har ni fått köpa mycket nya julgrejer nu i år? :) tänkte eftersom ni flyttat å så.

2008-12-06 @ 13:22:02
Postat av: jessica

Ha en underbar kväll ikväll :)

2008-12-06 @ 14:01:22
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0