Fredagskväll


Nu är det kväll. Ljusen i granen är tända, ljustaken i fönstret och ljusstjärnan som sitter på fönstret på balkongdörren. MYYYS!!

Dagen började med skola, Jag var helt ensam på svenska lektionen. Men sen efter halva kom Johan och höll mig sällskap :-) Efter det hade vi matte och då gick brandlarmet. Alla fick springa ut. Brandkåren kom och efter en stund fick vi gå in igen efter dom släckt "branden" Det lilla kåstade skolan 7 tusen. Tråkigt att folk tycker det är så kul att förstöra. Dom 7 tusen hade kunnat gå till något annat. När jag slutat cyklade jag och mötte Christian och sen hämtade vi Lilleman på Dagis.

När mamma slutat jobba åkte vi ut till flygstaden och första stopp var skopunkten. Neo fick nya skor och jag letade länge efter ett par varma skor men jag tyckte inte att dom hade så mycket. Men till slut hittade jag ett par. Sen blev det willys och vi fick handlat lite mat. Dumpade av killarna här hemma så jag & mamma kunde åkta till systemet på eurostop och handlade tills i morgon.

Nu är vi hemma och Neo somnade för ett tag sen. Christian håller på att laga mat. Vi ska göra egen kebabtallrik. Jag är så hungrig! Vid halv tio skulle det komma en film. Då ska C kränka i sig ostbollar och jag ska äta lite grönsaker och dippa.

Nu är maten klar. Jag ska bli så MÄTT! Hörs senare. Ha en trevlig Fredagskvällv :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

ha en trevlig fredag du med :D

2008-12-05 @ 22:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0