home again

s h o h e j ! Nu är vi hemma igen. Både skönt och tvärtom. Känns tomt här hemma. Och nu saknar jag morfar ennu mera!. Men Neo fick träffa sin pappa och jag fick träffa min sambo! Nu har vi fått Lilleman att somna efter många om och men. Idag ville han inte. Men nu hoppas vi på att han sover fär natten. Chrille dissar snart mig och sticker ut med jonte. Dom ska väll meta ål tror jag. Knäppisar som dom är! Förstår inte vad som är kul med att sitta ute i mörkret och vänta på napp. På en äcklig ål dessutom, men alla har sin egna hobby.

Jag saknar morfar som sakt. Drömde igår att vi hade årdnat en överassknings fest för honom. Då han kom hem från sjukhuset och var helt återställd. Han mådde hur bra som helst och var precis som vi alla kom ihåg honom. En pigg morfar-Pappa-Man-Gammelmorfar-Bror och en underbar vän! Han blev skit glad för att vi alla var samlade och han fick sin öl. Som han alltid dricker på eftermiddagen. Sen tog Roger, Chrille och Pappa en gammeldans med honom. Och sen hade vi kräftskiva. Jag hoppas värkligen att det kommer hända i värkligheten. Behöver inte hända nu, i morgon, nästa vecka, nästa månad. Bara det händer! Min morfar. Han får inte lämna mig. Han är som en andra pappa för mig. Mamma, Helene och morfar hade träffat en ny doktor idag på sjukhuset. Som tydligen förklarede allt mycket bättre och nu förstår vi lite mer. Dom har även upptäckt att hans hjärtinfackt (stavning?) gjort att vänstra kammaren på hjärtat kollapsat. Om jag minns det rätt. Han har det jätte tufft nu och jag hoppas att han vet att vi alla tänker på honom! Läget är apsolut inte bra men under kontroll. Vill inte förlore en till på så här kort tid. Älskar dig morfar

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch vad jobbigt med din morfar :S

2008-08-12 @ 12:11:47
Postat av: Melina

Tänker på dig gumman! :/

2008-08-12 @ 15:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0