dags att börja träna.... IGEN



Nu är det dags för mig att ta tag i trädningen igen. Satsar på att till vintern ska jag ha gått ner, fått fastare mage, låg och rumpa. Kanske låter löjligt, men jag vill! Och ska försöka.

Ska försöka bränna 150 kallorier om dagen på cycklen. (låter lite jag vet!) Men det tar ca en kvart och jag är helt slut efter. Så jag får börja med det. Ska göra precis samma som innan. Inget godisätande och läst är helt ute slutet. Isåfall nån enstaka gång på helgen. Sen blir det en massa sittupps och kissande hunden. Om någon annan har förslag på övningar får ni gjärna säga till. Jag är öppen för alla förslag som finns. Sen ska även jag och chrille försöka ta oss ut till galberget och springa! Blir nog isåfall till hösten, men då är det bara härligt att springa! Ska också använda vår apsonic (stavning?) Den ni ser på bilden. Jag har ingen aning om den funkar. har hört både och. Och det är en billig modell vi har för bara 200 kr. så den gör säkert ingenting. Men den ska iallafall sitta på 20 min om dagen.

Vågen står nu på 54.
Ska försöka få ner den först och främst till 52, men tillslut 50.

Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

lycka till :)

2008-08-12 @ 13:07:29
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Veronica

Lycka till!

Jag ska också börja träna, vägde 66kg för kanske 1-2 månader sen så jag vet inte vad jag väger nu men jag vill gärna kunna ha mina gamla kläder igen!

Och dom här jääädra bristningarna, har hur mkt som helst! men iaf lycka till och hoppas det går som du vill! :D Kramar från Veronica och Kasper.

2008-08-12 @ 22:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0