saknar (Bebismage)

Jag längtar, längtar, längtar efter fler barn! Ha bebismage igen, få känna dessa underbara sparkar, Och ge Neo ett hel syskon. En lillasyster, Lillebror. Vet inte varför jag blev så jätte sugen precis nu. Det går i perioder. Men just nu? Neo vaknade för bara 5 min sen och bara skrek för att han låg i sängen. Fick natta om honom så klart, OCH JAG HATAR NÄR HAN INTE SOVER. Så varför blev jag sugen på bebis nu igen? Då måste man ju göra om allting igen, n e j !!!. Inte just nu, Vi har fullt upp med Lilleman här hemma. Jag får se fram emot att om några år. DÅ SKA JAG HA FLER BARN! många-många-många. Si sodär 7 - 14 stycken. Japp Japp! Eller Nej Nej, 3 är max. Men jag gissar på att det blir 2.

Men gud som jag saknar tiden då han var liten, Det går för snappt. Man hinner inte med.

bild 1 - Magen i vecka 12, Den första bilden som togs.
bild 2 - Gått in i vecka 20. Fick min Bebis tröja samma dag
bild 3 - Bebismage i vecka 28. Rund och go.
bild 4  - I Vecka 32. Man älskade ju den bara mer och mer
bild 5 - I Vecka 36, började den blir stor
bild 6  - Babyshower. Skit kul och jätte lyckad, vecka 38
bild 7  - Vecka 39. Jag & Mamma på loppis
bild 8 - Vecka 40. Mugghållare som många sa, och det stämde!
bild 9 - 2 Dagar innan lilleman föddes.
bild 10 - Kvällen innan allt startade. 41 + 6


1.  2.  3.  4.  
5.  6.  7.  8.
9.  10.

om jag bara hade fått tillbaka min magen en dag till, så hade jag INTE tvekat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0