trött (JÄTTETRÖTT)

GOD MORGON! Om jag hade fått bestämma, så hade det gjärna fått vara lite mer natt. Så jag hade kunnat få sooova lite till. Men jag har aldrig varit någon morgon menniska. Och sen kånstigt nog så kvittar det om jag sover 10 eller 3 timmar per natt. Jag är lika trött endå när jag går upp. Men brukar bli lite bättre efter jag tagig mig en kopp kaffe och rört mig lite. Och ennu pigggare blir man ju när man går ut. Men som sakt så är det en kamp för mig att ta mig upp på morgonen.
Men efter varenda gång jag lyckats så blir jag stolt över mig själv. Att jag tagit migg upp från min djupa sömn. För jag kunde så lätt skitit i det.

Nu vaknade lilleman också :-D han sitter i mitt knä. Så då hinner jag krama och pussa lite på honom innan jag drar till skola. för sen ikväll ska han sova hos mormor!

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0