skolan

Jag är jätte nöjd! Malin gjorde naglar på mig idag, så snyggt! T u s e n   t a c k.

Efter naglarna var gjorda stack jag och pappa till skolan. Fick träffa mina lärare jag skulle ha, se lokalen och fick lite information. Alla värkar jätte shyssta och dom flesta har jag ju redan träffat och haft. Ingvar som jag hade som mentor har gått i pansion. Tyvärr, men den nya läraren Marika som också ska bli min mentor värkar jätte bra hon med. Och jag kommer få extra hjälp i allt det jag behöver. Och vi får gratis frukost. Och självklart gratis lunch. På torsdag börjar jag. Och det ska faktiskt bli kul.

För en gångskull ska jag gå och lägga mig tidigt. Så jag säger godnatt, och skriver mer i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0