Skamvrå




Skamvrå är bra. Det har vi börjat med nu här hemma. När Neo är dum sätter vi honom i vetrinskåpet så får han stå där och titta på oss tills han blir snäll igen. (haha) skämt och sidor. Men ställt honom där har vi gjort, men inte för att det har varit en skamvrå. Men efter vi gjort det så tänkte jag efter. Tänk så hade man blivit helt knäpp en dag. Och ställt in sitt barn i vetrinskåpet och sen låst det. Haft rena rama fete festen. Medans han var inlåst i vetrinskåpet.

Syster yster - Frida är här och ska sova här också. Vi ska sitta uppe och kolla på film heeeela kvällen. Så en riktig mys-kväll blir det för vår del. Och jag har synndat! Gick och köpte, chips, godis, och läsk! Och det säger helt emot mitt chema just nu. Men jag får väll ta igen det i morgon med att försöka bränna ennu fler cal. iallafall det jag lägger på mig nu ikväll ;-)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar : man får tydlkigen inte ge spädbarn messmör längre för det innehåller för mycke salt. Så mat olja skulle vi ge honom en gång om dagen i flaskan .

2008-08-14 @ 14:43:19
URL: http://nogg.se/Nelliebellieboong

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0