shopping



 
Jag gick bara i skolan en halvtimme idag. Vi hade bara ett möte med våran mentor sen fick vi gå. Såååå... jag gick in till stan för att kolla på väskor. Neo och Chrille kom och mötte upp mig vid H&M. Så hittade vi en västa som jag ska ha till skolan. En stor en så jag får plats med alla mina böcker. Och så gick vi inom clas olssons och köpte gele(stavning?) till vår absois. Gick inom studio strand också(där vi tog foton på oss när jag var gravid). Och beställde en fotograferin för Neo. Den 8 september blev det och då är han ju precis året. Dom kommer att göra en serie på honom, så ska vi göra något liknande som tavlan på oss. En stor bild och sen 4 små bredvid. Och så ska dom hänga bredvid varandra. Kommer bli skit snyggt :-)

I morgon är första dagen för mig, jag ska gå ner minst 4 kg. Vågen står nu på 54.4. 50 ska jag väga. Har inte satt upp något direkt mål när jag ska vara färdig. Jag håller på tills jag lyckats. Jag ska gå hela vägen till skolan, och gå hela vägen hem. Äta nyttigare och mindre. Sen har vi två gympa lektioner i veckan. Och en där ska jag vara på gym. Ska värkligen försöka satsa nu och inte synda så mycket. Men den 2 och 6 september blir det ju kalas så då kommer det käkas tårta. För då får jag synda :-)

I morgon är det min riktiga första skoldag. Då ska vi ha riktiga lektioner och få våra böcker.

Nu ska jag sova. Men vi hörs igen i morgon. Puss och Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lisa

SNYGG VÄSKA :-D

2008-08-25 @ 23:05:09
URL: http://lisagoranssons.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag ska med gå ner i vikt. Jag väger ca 57 och ska ner til 52 eler not:) Hur ska du tränna??

2008-08-26 @ 14:17:30
URL: http://metrobloggen.se/pjamasbyxan
Postat av: Rebecca

Vilka små vikter ni pratar om. Jag väger snart 70. Har väl lite ångest över det, men orkar inte gå ner i vikt :P Men jag tycker du är duktig som bestämmt dig! Lycka till.

2008-08-27 @ 20:24:31
URL: http://www.nogg.se/rebeccccaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0