ny dagisplats

Jo förresent, glömde berätta att Neo har fått dagis plats på Halmstads mest eftertraktade dagis. JAPPS, det är sant. Fick tag i hon som höll i dagis platserna. Jag sa då att jag ville ha på klacrup men dom platserna som fanns lediga där dan innan hade redan försvunnit. Så hon erbjöd oss grottan. Men hon hörde på mig att jag var tveksam. Har inte alls hört mycket om det dagiset. Så sa hon sen, "Men aaah, vi har ju 2 platser på ängelbrektsgatan" Vaaaa? sa jag. Det dagiset är väll jätte populärt. Japp dom är mest eftertraktade här i stan och lååååånga kö listor. Men Neo har fått en plats där nu och börjar inskolas i vecka 37. Roligt att han fick byta från någor så bra, till något mycket bättre

Kommentarer
Postat av: sanne

fasicken vad bra :D har en kompis som också försöker få dagisplats där.

2008-08-29 @ 07:41:45
Postat av: Rebecca

Skoj du svarade på min kommentar :) Men du är redan väldigt smal. Så det gör ju inget om du tappar lusten till att gå ner.



Roligt att Neo fått plats på ett bra dagis :)

2008-08-29 @ 11:25:04
URL: http://www.nogg.se/rebeccccaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0