morron


Håller just nu på att tvätta. Satte upp tvättid igår och fick en nu kl 12 idag. Håller på att tvätta lite av vagnen, och det lilla som fanns i tvättkorgen. Efter allt har torkat ska vi sätta dig allting igen och gå ut och ta foto. Sen rakt in på blocket. Och förhoppningsvis får vi den såld snart.

Pappa slutar kl två idag. Då ska vi hem till farfar och hämta Ingas gammla cyckel som jag ska få. Efter det ska jag direkt hem och göra mat. och ikväll blir det som sakt party. Frida slutar ju inte jobba förrens vid 10 ikväll så jag och melina får förfesta själva så länge. Men det ska bli k u u u u u u l ! !.

Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: sandra!

Hejsan :)



Är du medlem på gratisgen? Om inte, klicka då på denna länken och bli snabbt medlem :D



http://www.gratisgen.se/?ref=67998



Allt du sedan behöver göra är att samla ihop 1 poäng. Det gör du lätt. ( jag valde att gå med i två gratissidor så hade jag fått min poäng :D) Grejerna du sedan får är ex. sex and the city skolådan, 25 trisslotter, en digitalkamera eller nåt annat kul :D Missa inte denna bra sida!

2008-08-15 @ 12:38:05
Postat av: Jessica

minifom är bara för luft i magen han är hård i magen.

2008-08-15 @ 14:41:45
URL: http://nogg.se/Nelliebellieboong

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0