morfar



Den här dagen började bara så dåligt för mig. Chrille fick sovmorgon idag, Han var ju ganska så trött efter ölen han druckit kvällen innan. Jag och Neo gick till Netto för att handla frukost. Vi hade inte mindre än 500 lappar här hemma så vi tog med en sån. Handlade det vi skulle handla och sen raka vägen hem. Chrille hade då hunnit att gå upp och frågade hur mycket allting gick på och om vi fick några tior tillbaka som vi kunde lägga i i tavlan. Då upptäcker lilla Malin att hon tappar dom 299 kronorna som blev över. Skit irreterad som jag var gick jag enda vägen tillbaka till Netto i hopp om att dom skulle ligga där någon stans. Men chrille hade rätt. Antingen skulle dom ha blåst iväg eller så skulle någon annan hunnit ta dom. Och nej jag hittade inte dom. Så det blev en dyr j*vla frukost.

Vi har varit slöa hela familjen idag och inte varit på det bästa humöret precis. Morfar som precis fått  reda på att han har canser fick åka in till Lunds lassarett igår. Mamma och Helene åkte med dit och var där tills 3 inatt. Men det hade inte med cansern att göra. Som tur var om man nu kan säga så? Han hade fått en hjärtinfact (stavning?). Haft ont i bröstet, hostat upp en massa slem, och då svårt för att andas. Så just nu ligger han på hjärtincensiven i Lund. Mamma och Frida åket hem från landskrona i morgon men på Tisdag åker vi ner igen och bor hos Helene och Roger. Vet inte alls hur länge vi stannar. Men bara jag får träffa morfar!. Och så kanske vi kan få träffa Nilo någon dag.

Så eftersom hela familjen var så sega har vi inte hittat på nånting. Vi gjorde bara ett par varma mackor idag som middag. Men det var gott det med. Har handlat hem en massa mat till Neo så vi slipper tänka på det sen i Landskrona. Nu ska vi snart gå in och lägga oss. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: nina o hugo

Så jävla otur du har nu. Hoppas att det vänder snart för dig. Försök härda ut, det som inte dödar det härdar! TA hand om er!!

2008-08-04 @ 06:01:48
Postat av: Anonym

ska inte din son ta och skaffa hår?

2008-08-08 @ 00:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0