Morfar



Ett läkande ljus

Jag önskar jag hade en sådan förmåga att tända en hälsans läkande låga.

Då skulle den särskilt för dig få brinna - få allt det onda att helt försvinna.

Den skulle se till  att kurvan vänder  och att du får omsorg av goda händer.

Dag och natt hos dig den skulle vaka och ge dig all kraft att få hälsan tillbaka.

Jag såg att jag fått en kommentar. Någon undrar hur det är med morfar. Och det var gulligt att fråga tycker jag :-) Morfar mår bättre som tur är. Läkarna säger att det går sakta men åt rätt håll iallafall. Han har nu legat inne på Lund 11 dagar. Och imorgon ska dom ta bort respiratorn. Om inte läger försämras. För det är inte bra att ha den för länge. Men den kunde hända att dom var tvugna att sätta in den igen. Men det hoppas vi värkligen inte. Mamma, Mormor och Helene var och hälsade på honom idag igen. Som alltid. Och dom tyckte att dom såg på hans ögon att han mådde bättere. Men han orkade inte skriva nånting. Han är så slut i sina armar. Men nu hoppas vi att det här går bra och att han kommer hem igen. Och efter det, Fixar han cansern och lever många,många,många år till :-)

Tänker på dig morfar, Varenda dag! Du kommer fixa det här.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag ska tänka på din familj och din morfar! Jag hoppas verkligen att han blir bättre, för det måste han! Massa kramar.

2008-08-14 @ 00:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0