jag har inget liv just nu



är kär (x)
har rökt x)
har snusat (x)
har flugit (x)
är vegetarian ( )
vet vad onomatofobi betyder (x)
älskar mitt ex ( )
har varit otrogen ( )
har haft sex öppet ( )
ångrar någonting (x)
skulle vilja be om ursäkt till någon ()
har bra självförtroende (/)
gillar vinter ( )
gillar sommar (x)
tycker att otrohet är det värsta som finns (/)
har skrattat så jag gråtit (x)
har gråtit så jag skrattat (x)
anser mig vara en glad människa (x)
längtar efter någon (x)
är rädd för någonting (x)
har mobbat ( )
har gett någon en komplimang idag ( )
har sagt något dumt om någon idag ( )
har varit i slagsmål ( )
har druckit alkohol (x)
anser att sex är en stor del av förhållandet (/)
klarar mig inte utan sex på en vecka ( )
hatar någon (x)
är nöjd med min kropp (/)
har pojkvän/flickvän (x)
tycker att min pojkvän/flickvän får ha sex med någon av samma kön ( )
tror på evig kärlek (x)
har haft sex med en familjemedlem ( ) usch!
kysst någon jag inte borde kysst (x)
har haft sex med fler än 10 st ( )
sjunger i duschen (x)
har haft ett långt förhållande (x)
vill banta (/) Träna isåfall.
kysst en främling (x)
haft sex med en främling ( )
har kört en dålig replik (x) haha, har jag säkert
har fått en dålig raggningsreplik (x)
har legat med någon jag inte borde legat med ( )
har varit för full (x)
älskar/älskat någon jag inte borde älska (x)
vill dö ( )
har gjort bort mig på fyllan (x) 
bjuder på mig själv (x)
dricker ofta (/)
feströker (x)
haft trekant ( )
hatar att kräkas (x)
har en bästa vän (x) MAMMA :D 
har gått bakom ryggen på någon (x)
har sagt nått jag inte menat (x)
sagt nått och sen ångrat det (x)
bett om ursäkt (x)
velat säga något men inte vågat (x)
har inte duschat på en vecka ( )
har ljugit för mina föräldrar (x)
har sett mina föräldrar haft sex ( )
är otrogen ( )
bäddar sängen varje dag (/)
har gått och lagt mig utan att borsta tänderna (x)
har svarat ärligt på dessa frågor (x)
ljög nu ( )
haft telefonsex ( )
har lekt ryska posten (x)
har lekt "sanning eller konsekvens" (x)
ångrar att jag började svara på den här listan (/)
är besviken på någon (x)
har mist någon (x)
önskar jag hade sagt vad du kände till nån innan det var för sent (x)
är mörkrädd (x)
hatar att sova ensam (x)
gillar inne fester mer än ute fester (x)
gillar festivaler ( )
tagit den här listan (x)
badat naken (x)
sover naken ( )
har sagt upp kontakten med någon (x)
blivit kär vid första ögonkastet (x)
har sett ett slagsmål (x)
har blivit tagen av polisen ( )
har rymt (/)
tycker om öl mer än cider (x)
har fantiserat om någon av samma kön ( )
läser horoskop (x)
gillar "kryssa-i-listor" (x)
festar nästan varje helg ( )
har varit så full att folk fått ta hand om mig ( ) För väldigt länge sen isåfall...
har åkt pling plong taxi ( ) vaa? vad är de?
vill ha barn (x) Jag har barn!
är kille ( )
är tjej (x)
är singel ( )
sov ensam i natt ( )
har gråtit mig till sömns (x)
gillar mysiga hemmakvällar (x)
gillar att vara ute och festa (/)
vet att det finns nakenbilder på mig ( )
vet att det finns nakenbilder på mig på nätet ( )
får upp mig själv när jag söker på mitt namn på google ( )
klarar inte av att se skräckfilmer (/)
har varit pank (x) jag ÄR pank
har varit skyldig någon mer än tusen kronor (x)
har tagit betalt för sexuella tjänster ( ) haha eeeh nää.
har åkt limousin (x)
har en limousin ( )
tycker det är fel att ha sex med djur (x)
är bortskämd ( )
älskar fester (/)
känner någon som sitter i fängelse (x)
äter upp en hel pizza (/)
gillar sex noveller ( )
varit på festival ( )
har gjort illa mig så jag varit tvungen att spy ( )

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag har gjort den tillsammans med min potograf :)

2008-08-20 @ 19:09:24
URL: http://monamourr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0