jag fick i den igen

Japp! Det fick jag, av någon kånstig anledning satt jag och kollade på min nyvarande hängrandiga-Mammamage och funderade på om jag skulle få i min en stav i mitt gamla hål. Lillasyster ville komma hit och hälsa på Neo. Hon har inte träffat honom på flera dagar nu. Så jag bad henne ta med ett gammalt hängsmycke som hon hittade hemma hos mamma för ett tag sen. Och ja, det gick minsann i. Utan några problem. Det var lite segt, som om man inte har haft i öronhängen på ett tag. Men gjorde inte alls ont. Så nu har jag hål i navlen igen! Men det har jag ju då haft i 1 1/2 år nu utan att veta om det. Så nu är man ennu mer motiverad på att träna bort det som finns kvar av magen.

Nu är vi hemma i Halmstad igen. Från att ha varit i Landskrona i 4 dagar. Vi fick komma en dag tidigare, för mamma ville inte lämna mormor eftersom morfar blivit sämre. Så vi har bott hos Helene och roger nu. Och det har funkat bra. Vi har hjälpts åt med allting och som mamma sa - Neo är ju solstrålen!  Så det har varit ganska skönt för dom att komma hem från sjukhuset varenda dag och få se honom direkt efter. Man blir ju glad och på bättre humör då. Jag var bara på sjukhuset en dag. Och det var det jobbigaste jag varit med om. Att se honom ligga där helt utmattad, svettig och med slangar överallt. Och i halsen, och höra den där maskinen andas åt honom. Jag fixade det inte riktigt. Jag klarade av att vara där och höll honom i handen, Men jag sa inget. Det var bara mamma som pratade. Men han kände iallafall att jag var där. Så jag klarade inte av att åka dit mer. Inte förrens han blivit bättre och kan andas själv eller iallafall är vaken. Då ska jag självklart åka dit igen. Men han är stark. Han kommer fixa det här, det måste han göra! Och efter det kommer cansern och den ska han också klara. Det är så många år han har kvar och leva. imorgon åker vi ner igen, Jag & Neo. Chrille stannar hemma. Så han ska vara barnledig några dar.






Till dig som kommenterat några bilder på bdb och även här kan sluta skämma ut dig direkt.

För det första - Min son har hår på huvudet men det är jätte ljusa hårstrån
För det andra - Även om han inte hade haft hår så hade han inte behöft skaffa det, han är vackrast för oss. Med eller utan hår.
För det tredje - Jag tycker heller inte att alla barn är söta. Men man säger det inte till föräldern. För oss som är förälder är vårt/våra barn det vackraste som finns alltså ser vi inget fult i dom och man blir lessen när andra påpekar deras utseende. det komme du förstå då du också får barn.

Nu ska jag sova. Chrille och Neo har gått å lakt sig för länge sen. Det är en ganska viktig dag för oss i morgon. Så håll tummarna med mig!!!!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0