igår/idag


Hello. Idag fick huvudet värkligen lida. Bakis som en död ko gick jag endå upp när neo vaknade vid 8 - tiden. När jag väl vaknat dagen efter kan jag inte somna om. Men jag låg allt och halv slumra här på soffan i ca 3 timmar. Men någon frukost vågade jag inte äta.

Gårkvällen blev jätte lyckad tycker jag. Vi firade fridis som fyllde 19 år men hon var nog den personen jag träffade minst på hela kvällen, tyvärr. Hon fick iallafall en hudkräm och lite ögonskugga av mig och Melina. Hon får istället ha ett stort presentkort på systemet nästa år. Jag förfestade med Melina iallafall. Och Hennes kompis från stockholm. Sen gick vi in till stan. Träffade en massa gammla kompisar som jag inte träffat på år och dar. Och alla sa "vad fin du är i håret" Så man kanske ska fortsätta att ha lugg? Det får jag bestämma snart isåfall. För nu är den snart alldeles för lång. Så antingen blir det att klippa till den eller låta den växa ut. Jag tyckte att det räckte för mig vid 2 tiden så då hämtade jag ut min väska och gick hem.

Idag skulle pappa bjuda på grillat. Men han orkade inte, så istället bjöd han på kina mat. Så vid 6-tiden då min baksmälla började ge med sig lite fick jag ner lite mat. Och efter det kände jag mig mycket bättre. Så grillat bjuder han på i morgon istället. och då ska farfar också äta med oss. Chrille tog bussen vid  7 tiden till Jonte&NIna. Nina fyller 20 idag (GRATTIS!) Så hon har en födelsedagsfest precis nu. Och jag är inte med på den. Men vi hade ingen barnvakt den här helgen. Så vi fick helt enkelt dela upp det. Jag - Fredan, Chrille - Lördan. Så i morgon är det väll han som kommer vakna med huvudvärk och illa månende. Och känner suget efter cola och kebab.

Lillasyster är här. Men vi har skit tråkigt. Neo har tatt sönder x-boxer så vi kan inte sätta på någon film. Och inte kommer det något på tv heller. S k i t ! ! !. Får väll gå och lägga oss tidigt istället.

Men det blev ju faktiskt över lite kina mat sen vi åt. Tror att vi ska värma lite till oss nu. Hihi*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0