home

Hejsan svejsan! Nu har vi varit hemma ett tag. och ska snart gå och lägga oss. Har mycket att förbereda i mon tills på tisdag.

Jag har fått träffa morfar. Både igår och idag. Neo följde också ner idag. Så nu fick han se honom gå :-) Det var skönt att få träffa honom. Senast jag såg honom låg han bara där med en resperator och var nersävd. Det var hemskt! Det var inte alls lika jobbigt att träffa honom nu. Det går ju frammåt. Nu har han bara en syrmask som han andas i. och inte alls lika många sladdar. Men gud så mager han är! Det finns ingenting kvar på honom. Bara skinn och ben. Jag fick iallafall en rejäl kram när vi kom dit i lördes. och det kändes så bra!

Vi fick vänta länge på ett sms från Helene & Roger. Dom åkte ju till grekland några timmar innan vi kom. Men idag fick vi äntligen ett. Så nu vet vi att allting är bra och att dom har kommit ner. Vi fick också reda på att Anne bokat en resa i måndes så hon satt på flygplatsen när dom kom. Något liknande pappa gör. Fast papa var ju nere i bulgarien och överaskade dom.

Jag skriver förmodligen ett morgon inlägg i morgon. Om jag inte är för trött. hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0