hääääär skriver jag



Första dagen i skolan gick jätte bra. Är jätte nöjd med chemat. Och eftersom jag snart ska satsa allvar på att gå ner i vikt så blev jag jätte glad över att få ha idrott 2 gånger i veckan, + att jag får ett gym kort som jag kan anväda 2 gånger i veckan. Sen ligger det ju förbi stan och tar ca 30 min att gå i rask takt. Så det passar ju mig alldeles utmärkt. Allt gratis också. Och det är ennu bätttre, eftersom vi fick ett mejl från servera idag där det stog att någon anna fick jobbet. Känns som att den stora stenen i magen aldrig kommer försvinna.

Efter skolan möttes jag av mina pojkar. Vi stack in till stan och köpte en lite tunnare mössa till lileman. En brun med musse på. Sen kom vår kära malin på kaffe. Efter det stack vi och handlade kräftor och öl tills i morgon. I MORGON SKA JAG ÄNTLIGEN FÅ ÄTA DOM. åååååh, är så sugen!

meeeeeen nu har jag en jätte gnällig unge precis bredvid mig. Som lyckats få två stora bulor + blåmärken i pannan. Han ska få välling och mysa med. Sen ska han få sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0