djgfdjgfdjgfdjgfdjgfdjgf

Malin kom hit innan idag. och gick precis nu. Det började med att vi bara skulle ta en kopp kaffe. Men slutade med att vi alla tre. Jag, Malin & Chrille satt och letade jobb. Och sen slutade det med att vi bjöd henne på mat. och handlade hem lite gott gott och glodde film. Så idag har jag sökt på 2 jobb. Ett på consilia, och där vet jag att jag har lika stor chans som alla andra att få jobb. Men anonsen hade varit inne ett tag och dom hade redan hunnit anställa en massa. Men skulle höra av sig inom 2 - 3 veckor. Annars är det bara att försöka nästa gång. Och sen ett. Som jag knappt kommer ihåg vad det va. Och det räknar jag apsolut inte med. Skickad in mitt cv. och fick sen tillbaka en plankett jag skulle fylla i. Bla hur många språk jag kunde, vad jag hade för betyg och vart jag jobbat med inna. ;-) Chrille sökte iaf på 1 och Malin också på 1.

I morgon ska malin göra naglar på mig. Kommer bli såååå snyggt ;-) Och sen ska jag & Pappis iväg till min skola på öppet hus. Ska få träffa lärarna jag kommer ha det här året. Den här gången (!) Hoppas det blir samma som jag hade året 06. Ska också förklara direkt att om Chrille får jobbet, så kan jag inte börja förens i mitten på september. Men Malin sa också idag att hennes vikariat endå var slut, Så hon kunde ta Neo på dagarna. Det kommer lösa sig skit bra. Nu fattas bara ett jobb, Ett jobb som kan försörja oss. Vi hoppas värkligen på att servera ringer med posetiva besked i veckan.

På Fredag är vi förresten barnledia. Mamma ska låna Neo över natten. Så då ska vi ha k u u l ! ! . Och sen på lördag, får vi se om det blir landskrona eller inte.

Vi ska snart gå och lägga oss. Så vi säger godnatt

Jo förresten. Nu frågar man inte "åh, är det du som har fått barn" eller bara "har du fått barn" Utan istället har du fått snopp? Ja vissa 50-åringar på Hemköp frågar iallafall det.


Kommentarer
Postat av: Jossan

godnatt:)

2008-08-18 @ 23:08:28
URL: http://monamourr.blogg.se/
Postat av: Becca

Vilken Tim Burton film är din favorit?

2008-08-18 @ 23:09:55
URL: http://pinkbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0