dålig uppdatering

Hallå Hallå i stugen, som man brukar säga?
Känner att det börjar bli dålig uppdatering här. Beror på att jag är så seg fram mot 6 - 8.
Och det är då Neo har somnat. Nu sover han visserligen inte. Men vi har inte haft några tv kanelar sen halv
tio idag. Ingen i trappen har haft det. Och vi har fortfarande inte fått tillbaka dom. Så vi har alltiså grymt tråkigt.
Chrille sitter och pillar med xboxet, jag sitter här och Neo går ut i hallen och hämtar alla skor och lägger dom här under bordet. Och nu försöker han få in foten i chrilles jumpasko med storlek 42.

Blev bjuden på Fest i morgon, hem till Johanna. Massa kompisar ska dit och en massa jag inte träffat på skit länge. Men jag tackade nej. För vi blev samtidigt hembjudna till Malin som bjuder oss på flygandejacob. Och vem tackar nej till flygandejacob? INTE VI IALLAFALL.Sen blir det Landskrona på lördag. Åker ganska tidigt på lördag förmoddag så vi kan träffa morfar vid 3 - tiden.

Nu är min älskade lilla son jätte trött. Och där är det då = jätte gnällig. Så jag ska sätta honom i mitt knä här i soffan. Och titta in i den mörkblåa bilden på tv. Och hoppas på att kanalerna snart kommer tillbaka. Sen vid 7 tiden ska Neo få sin kvällsvälling. och om inte kanalerna kommit tillbaka då. Går vi också och  lägger oss.





81.170.236.10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0