210.7 cal

Nu har jag precis ringt hfab. Frågade om vi kunde få diskmaskin på fonden och samtidigt beställa målafärg till Neos rum. Så om två månader beställer vi. Så slapp vi ta några pengar från egen ficka.

Igår efter cycklingen lucktade jag inte gott. Fy fan. brände 210.7 cal. Satsade bara på 150 men lyckades göra 60 till. Det var bara snappt in i duschen!. Efter det kom mamma hit med frukost bullar, korv och ost. Fast klockan var 2 då. Men vi var ju så sugna på frukost bullar.

Jag har ångest. Kollade precis igenom alla papper i mappen. Och inga bilder från Neos ultraljud där heller. Dom är bara puts veck. Jag som var så rädd om dom. Men men. Inget att göra nånting åt. Får helt enkelt leva med min ångerst.

Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0