13 dagar kvar

Nu blir Neo 1 år om exakt 13 dagar. Så alltså är det idag ett år sen jag hade bf! Ett år sen vi satt hemma, kollade på film och hade grillade korv. Och bara väntade på att det skulle komma bebis! Vi var nyinflyttade och hade fortfarande en massa kvar att packa upp. Så där satt vi i flytt röran. En söndag och hade grillat korv. Hade packat BB-Västan säkert 20 gånger den dagen. Men ice sa nicke. Vi fick vänta hela 13 dagar till innan den dagen vi längtat så efter kom. Och nu är det redan ett år sen.

Jag hörde min ringsignal ringa innan idag. (haha ja den brukar ju inte ringa, har ny tele och nytt nummer. Så det är inte så många som har det) Kände inte igen nummret. Men hoppades på två saker. Antingen att det var någon som ringde och var intresserad av vagnen. Eller consilia, som jag sökte jobb på igår. Och det var alternativ nr 2. JAG SKA PÅ ARBETSINTERVJU PÅ MÅNDAG! Hoppas, Hoppas, Hoppas det går bra. Har aldrig varit på en arbetsintervju innan. Nu väntar vi bara att att chrilles mobb också ska ringa. servera har inte hört av sig än och dom skulle höra av sig senast den här veckan.

I morgon är det den 21 / 8 och min första skoldag på ca 1 1/2 år. Det pirrar i magen. Men som tur är så blir det en mjuksstart. Börjar 10 i mon och slutar nångong mellan 11 - 12. Och likadant på Fredag. Börjar 10 och slutar 12. Sen får vi se hur det går. Om jag börjar på riktigt nu eller om det blir på deltid. Det får vi reda på i veckan.

Snart kan Neo & Kyle ta sin första pubb runta tsm. Eller det kanns så iallafall. Han tog föresten sina första steg idag. Kyle alltså. Så snart så springer dom båda två. Bästa kompisar är dom :-)

Bild 1: Som sakt Neo har hår, Fast jätte, jätte ljusa hårstrån. Så du som tycker att han ska skaffa hår. Kan rent ut sakt slänga dig i väggen ;-)
Bild 2: Neo & Frida är som syskon :-) Och det är skönt att se. Dom älskar varandra!
Bild 3: Resultatet från igår.
Bild 4: Resultatet från igår (Tummen)

1. 2. 3. 4.


Hörs igen i morgon. PussiPussi.

Kommentarer
Postat av: Jossan

det beror helt på hur du vill ha den. Jag har inte så mycket tid och vill man ha en fin måste man sitta ett tag..

2008-08-20 @ 21:22:07
URL: http://monamourr.blogg.se/
Postat av: Jossan

nej, fria händer tycker jag inte om:P tycker din header är fin som den är, kanske skulle vara lite roligare med färg bakgrund och så..

2008-08-20 @ 21:28:54
URL: http://monamourr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0