Valborg

Ja idag är det valborg. Vi ska bara vara hemma och mysa. Gick n snabb runda till Pias koloni och hälsade på. Och nu väntar vi bara på att kycklingen ska tina. För det har den inte gjort än!! Och jag är såå hungrig. Så efter jag har ätit så är jag väll mätt som en gris. Sen ska vi väll bara kolla på tv och slappa.

Lite dåtid. Vi hade mitt andra kalas i H-stad. Jätte trevligt och jätte bra och fina prisenter :).
Fick en jätte mysig jamas av min farbror och hans fru. Pengar och chocklad av farfar & inga. Pengar av mamma och pappa, Ett prisentkort på guldfynd av christel och alex. Och en Mobil av Chrille :). OCH DET VAR BRA!
Har inte haft mobil på jätte länge. Så nu har jag äntligen en som fungerar. Så det är bara att ringa!.
Jag har också fått lite fondpengar. 29 tusen tror jag pappa sa. Får resten när jag fyller 20. Men jag har allt jag behöver. Har redan köpt möbler, digitalkamera, och videokamera. Så det som jag isåfall ska köpa för dom pengarna är att börja med mitt körkort. Och en Diskmaskin. Sen kommer det ju alltid nått man måste köpa. Måste ju köpa nya grejer till den nya lägenheten.

Ja just det flytten. Vi har som sakt fått en lägenhet på klackrup. En fin liten 3:a på första våningen. Var planerat att vi skulle fluya den 15 juni, Men han som ska köra lastbilen och pappa kunde inte den dagen. Så vi tar det den 28 juni istållet. Men det går bra det med.

Nu orkar jag inte skriva mer. Neo ska ha ny blöja innan han ska hoppa i säng. Hoppas han sover bättre inatt.

Puss på min jätte fina Neo som charmar allt och alla :)

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

VEM ÄR KÄNDISEN? gissa i min blogg http://metrobloggen.se/queenie, och bli länkad i 4 dagar

2008-04-30 @ 20:52:03
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: jessica

Flyttar ni från Landskrona den 28 juni ? eller ska ni flytta till din pappa innan ni flyttar till den nya lägenheten ? det var så min fråga skulle vara förra inlägget :P

2008-04-30 @ 21:59:18
URL: http://Nogg.se/Nelliebellieboong

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0