Spola fram tiden!

gick upp vid halv tio idag. Neo vaknade först sju. Men efter att ha busat runt i sängen sodär en timme, så somnade han om igen och vi fick sova liiiiiiiiiite längre.

Får se vart den här dagen leder! Vi försöker komma på nånting att göra men det går inte så bra.
kanske ska slösa bort lite pengar på en fika inne i stan? Måste försöka fördriva dom här dagarna så gott det går.
Igår sov jag bort typ heela dagen. och gick å la mig vid 10. Men idag får jag väll sysselsätta mig med att städa, kanske baka? Och packa ner lite saker inför flytten. Destu mer jag packar nu destu mindre behöver jag packa sen.
Nu ska jag tjata på mina pojkar att vi ska hitta på nånting att göra.

Vill att fridis ska komma heeem!.


Kommentarer
Postat av: Nina

Fördriva hur många dagar ? :D

2008-04-09 @ 11:40:51
URL: http://nijna.blogg.se
Postat av: Sanna

Gå ner på öppna förskolan då..
Kolla upp när dom har "ungmamma grupp" babycafe osv.. där är faktist jätte trevligt där nere..

/Sanna

2008-04-10 @ 10:23:33
URL: http://sppookie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0