Snabbis

Vi gick upp för ca 1/2 timmar sen. Neo har precis fått ny blöja och springer nu runt i sin gåstol.
Han ska få lite västkustgryta sen hade jag tänkt. Och jag ska äta räster från i onsdes. Falukorv och potatismos. Och chrille ska bara äta mackor. Bra fredags mat va?. Får göra en mer avanserad måltid imorgon. Är sugen på biffar och potatis. Eller kanske kasler och potatis? Gaaah så hungrig jag blev nu. Men vi har ingen frukost hemma. Funderar på om jag ska klä på Neo och gå en promenad till Netto och köpa lite bröd. Blir nog så.

Jag pratade med Melina igår :). Tur att hon loggade in på msn. Behövde henne just då. Vill att frida ska komma hem så jag kan prata med henne med. Får ringa tjejerna ikväll :).

Kommer ett längre inlägg ikväll. Jag är på sånt humör nu så jag bara måste få skriva av mig lite. sen skiter jag i om folk läser eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0