Prat från mig

Tänkte börja med att svara på en kommentar. Du häller i grädden på stekpannan du gjort biffarna på. Sen smular du i mögelosten i grädden och rör runt. sen häller du bara i lite soja så den får lite färg. Hur lätt som helst! Vi hade i 5 dl grädde och nästan hla mögelosten. Man får smaka imellan åt. Så det inte blir för mycket mögelost :).

Bilddagboken. Ja jag har tappat intresset för det. Tyvärr, Men det beror väll lite på hur jag mår och har det just nu.
Det kommer komma upp bilder där snart igen. När jag orkar..

Jag har glömt att berätta att Neo min pojke har gjort så stora framsteg nu på nätterna.
I måndes somnade han klockan 10 och sov i sin egna säng tills klockan 7 på morgonen. Behövde bara gå in och puffa han i rumpan en gång. I tisdes somnade han klockan 9 och vaknade sju. Och igår så fick han sova en extra gång under dagen så han somnade vid 11 och vaknade klockan 8. Så jag är inte annat än stolt. Allt det bara kom poff! Trodde aldrig att det skulle hände men nån gång ska det gå!

Nu är det bestämt hur vi ska fira midsommar. Chrille kom med förslaget för ett tag sen att han ville fira midsommar med min mormor och morfar i torekorv. Jag tyckte att det lät som en skit mysig ide och berättade vidare för min mamma. Och nu ska vi fira det med dom i torekorv. Ser jag värkligen fram imot! Potatis, sill, gräslök och NUBBE!
Fast det blir väll bara morfar och chrille som sitter å snappsar. Jag är inte så mycket för det längre. Dricker mest bara mina cider.

Tänker på min Melina som sitter själv i halmstad. Om jag hade varit där så hade jag gått hem till dig och gett dig en son STOR kram! Det kommer lösa sig så småning om. Men kan tänka mig att det är skit jobbigt just nu. Tänker på dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0